XIAOMI , la marque qui grimpe en Europe-XIAOMI, the brand that is climbing in Europe

Avec un peu plus de 18 % des parts de marchés en France Xiaomi se fait une place de choix en se frottant à Samsung et à Apple, la grande force de la marque, proposer toutes les gammes de mobiles et à tous les prix, des prix qui d’ailleurs ne font pas l’impasse sur la qualité des produits, fiables et performants que ce soit dans la série  Mi ou Redmi. 

Xiaomi a profité également du matraquage d’Huawei et de l’incertitude lors de cette affaire de son système d’exploitation qui a laissé les utilisateurs un peu méfiants. Xiaomi propose en moyenne une quinzaine de modèles par an dont du 5 G  comme le MI 11 doté de 8 Go de RAM, processeur snapdragon 888 et batterie 4.6 A pour 750 euros.

With a little more than 18% of the market share in France Xiaomi is making a place of choice by rubbing shoulders with Samsung and Apple, the great strength of the brand, offering all ranges of mobiles and at all prices, prices which moreover do not ignore the quality of products, reliable and efficient whether in the Mi or Redmi series.

Xiaomi has also profited from the hype of Huawei and the uncertainty over this affair of its operating system which has left users a little wary. Xiaomi offers on average fifteen models per year including 5 G like the MI 11 with 8 GB of RAM, Snapdragon 888 processor and 4.6 A battery for 750 euros.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s